seksa hidup dengan toksin
Seksa hidup bersama toksin

KITA HIDUP DI DALAM DUNIA BERACUN. Penuh toksin!

Terdapat banyak toksin yang wujud di dalam persekitaran kita, yang datangnya secara semula jadi daripada kandungan bahan kimia dan tiruan; lihat saja pada udara yang anda hirup, air yang anda teguk, peralatan dan perkakas yang anda sering gunakan, juga tempat yang anda selalu berada dan anda akan sedar kehadiran unsur yang bukan semula jadi atau tidak berkhasiat.

Secara tidak sedar, toksin-toksin ini, menjadikan tubuh sebagai perumah dan kemudiannya merubah cara ianya berfungsi dengan menjadi yang lebih teruk! Pencemaran dan kesannya seringkali dikaitkan kepada berbagai masalah perubatan malahan meningkatkan risiko diserang pelbagai jenis penyakit.

Kenapa Perlu Detox

Ini yang selalu kita hadapi setiap hari yang menjawab persoalan kenapa perlu detox. 5 perkara ni benda yang tak boleh nak elak

5 Punca Toksin yang perlu diberikan perhatian:

  1. PEMAKANAN

Makanan yang diproses, mengandungi bahan pengawet, perasa dan pewarna tiruan dan racun serangga biasa terdapat di dalam hidangan harian kita dan ini mendedahkan kita kepada bahan kimia dan toksin.

2. UDARA

Pencemaran udara yang sering terjadi seperti jerebu meningkatkan lagi risiko rakyat Malaysia diserang penyakit seperti semput, jangkitan pada saluran pernafasan, fungsi paru-paru menjadi terhad dan juga kegatalan pada mata dan kulit.

3. AIR

Hujan asid, sisa dari pencemaran tanah, dan pelupusan sisa buangan secara besar-besaran telah mencemarkan air kita. Air paip biasa berkemungkinan mengandungi bahan kimia juga besi yang merbahaya dan yang mampu memberi kesan kepada kesihatan seperti tumbesaran terbantut, dan kerosakan organ dalaman.

4. TUBUH BADAN ANDA

Setiap hari, tubuh anda juga menghasilkan toksin. Seiring dengan fungsinya untuk menghasilkan tenaga untuk melakukan kerja seharian atau senaman serta aktiviti lain turut mengeluarkan toksin. Tekanan dan bebanan ini mengakibatkan tubuh badan manusia menghasilkan toksin dengan sendirinya.

5. GAYA HIDUP

Ada juga toksin yang kita sendiri pilih! Rokok, alkohol berlebihan dan pemakanan yang tidak seimbang adalah antara pilihan salah yang telah kita pilih dan menyebabkan toksin menjadi lebih banyak dari yang sedia ada.

” Detoks merupakan cara untuk anda boleh mengurangkan toksik berlebihan dalam badan dan mengoptimumkan fungsi organ detoks dalam badan anda “

KESAN TOKSIN YANG MENYEKSAKAN

Tanda badan perlu Detox

6 dari 8 kesan dah ada.

Sembelit tu seksa sangat rasanya. Sampai buat drama pilu dalam tandas.
Sakit kepala sampai dah buat CT Scan. Mana lah tahu sakit yakmat tu kalau-kalau disebabkan kanser otak. Macam-macam fikir masa tu. Alhamdulillah doktor bagi tau tak ada sakit yang perlu dirisaukan.
Makan pun banyak sampai badan dah macam di pam-pam. Terkait dengan seksanya sembelit, dah tentu lah perut semakin buncit dan badan semakin letih lesu. Jerawat dan kulit makin kusam. Ingatkan itu lah kesan faktor umur.
Resdung kerap hingga attack sampai ke mata dan kepala.

Saban hari terseksa. Asalnya hanya perlu redho dan ambil ubat doktor. Mungkin seksa ni hanya sementara dan akan berlalu seiring masa. Jangkaan meleset. Walau ambil ubat doktor, tak membantu sepenuhnya. Datang balik sakit tu.

Semakin hari rasa semakin lemau.

USAHA CARI PENYELESAIAN TERBAIK

Hasil dari bantuan cik Google, rupanya ramai juga yang terseksa dan alami yang serupa.

Ini sebahagian dari kisah dan TESTIMONI Detox mereka yang menjadi asbab aku juga pilih buang toksin dalam badan dengan cara DETOX.

Bertenaga selepas detox
Anak istimewa yang perlukan perhatian. Ibu semakin bertenaga.

Selepas Detox hilang sakit kepala, bertenaga, tidak mudah lupa
Hilang sakit kepala, mudah tidur dan dah tak mudah lupa. Siap dapat pakej makin bertenaga.


Hamil selepas Detox
Impian nak ada zuriat. Berakhirnya penantian selama 4 tahun. Salah satu sebab bila dah buat Detox secara Holistic, sistem badan semakin berfungsi dengan baik.
Gastrik terkawal selepas amalkan detox
Seksanya bila kena gastrik. Detox bantu jauhkan gastrik dan perut sebu.
Ekzema semakin baik selepas detox
Tak sangka bila buat Detox, ekzema semakin nampak perubahan. Ingatkan perlu tanggung seksa ekzema sepanjang hayat.
Kulit semakin cantik selepas detox
Kulit muka berjerawat, muka kusam dan berat badan yang overweight dah bertukar semuanya. Dulu macam 40-an. Sekarang dah macam 20-an.

Perut ketara tidak buncit lagi selepas detox
Abang ni berdisiplin dan mahukan kehidupan yang lebih baik. Dah tak perlu usung perut buncit lagi. Baju pun dah tak sendat terpaksa tukar saiz lagi comel.
Bacaan gula makin menurun selepas detox
Badan rasa ringan, Gula dalam darah makin menurun. Tentu membantu urusan ibadah juga kan?

DAFTAR DIRI JOIN PROGRAM DETOX

Bila tanya cik Google, baaanyak betul program Detox yang ada kat Malaysia ni. Study dululah satu satu…

Tertarik dengan satu program Detox 15 hari secara online ni, Program Jom Detox Jutawan. Testimoni pun banyak.

Daftar Program Jom Detox Jutawan
Program Jom Detox Jutawan – Setiap bulan akan ada intake batch baru.

Apa yang menarik perhatian, peserta program Detox ini akan buat Detox secara Holistik iaitu Detox yang menyeluruh. Dalaman dan luaran badan. Siap detox hati, detox darah, detox usus, detox kulit juga.

15 hari secara online dan setiap peserta akan diberi Personal Coach. Pakej Detox dah termasuk dengan bekalan nutrisi untuk digunakan sepanjang program.

Anda perlu tahu dengan sokongan nutrisi yang baik, tenaga sistem tubuh anda akan menjadi lebih kuat mendapatkan semula tenaga dan kecergasan, memperbaiki kekuatan mental untuk kekal fokus dan menurunkan berat badan anda agar tampak lebih baik, sihat dan segar!

Ibaratkan diri anda seperti kereta, di mana ia memerlukan minyak untuk kekal bergerak, namun, sehebat mana pun kereta itu, lambat laun; ia tetap akan mengalami kerosakan bagi mengekalkan prestasi peringkat optimum, ia perlu diservis dan dibersihkan serta diganti minyak hitam dan tayarnya. Tanpa bantuan tambahan, badan anda mungkin akan dipenuhi toksin dan kesihatan anda akan turut terjejas. Semakin lama toksin terkumpul dalam tubuh, semakin tinggi kebarangkalian ia akan melumpuhkan organ dan memudaratkan fungsi tubuh anda.

Detoks ini bererti kita mengurangkan beban toksik yang terkumpul di dalam badan dan mengekalkan pretasi organ detoks di dalam badan kita ini.

Decide better cuba program ini. Nak cari jalan keluar sebab badan dah rasa tak best. Terus daftar.

KEHIDUPAN SELEPAS DETOX

Pastinya sama macam peserta-peserta Jom Detox Jutawan yang lain, kesan yang diperolehi sangat memuaskan hati. Hidup dah tak terseksa lagi.

Dengan disiplin dan amalkan detox secara konsisten pasti akan dapat kesan yang baik. Lega dah tak ada sembelit, kulit makin berseri, resdung dah jarang sangat datang dan dah tak diganggu dengan sakit kepala.

Alhamdulillah. Sesiapa saja boleh dapat kesan yang baik selepas detox. Pastikan anda buat Detox secara Holistic.


” Alang-alang detox, biar detox satu badan!”

Nak daftar, boleh hubungi terus Coach Program Jom Detox Jutawan

Coach Detox TunAzah - Jom Detox Jutawan
https://msha.ke/tunazahaziz

Nak tahu tahap kesihatan anda? Boleh semak senarai dibawah ni.

http://www.wasap.my/601137007328/BantuDetoxkanSaya

Nak consultancy detox secara percuma, hubungi mereka yang berdekatan dengan anda :

Salwa : 0196653265 Batang Kali, Selangor
Suraya : 0195718286 Ipoh, Perak
Rohasliza : 0125075388 Sitiawan, Perak
Masyita: 0192695713 Wangsa Maju, Kuala Lumpur
Emi : 0147312242 Rawang/Kuala Selangor/Sungai Buloh
Saliza Binti Ali: 0107702184 Kg Bendahara, Johor Bahru
Nina: 0167131573, Port Dickson, Negeri Sembilan
Gee : 0132898894 Jalan Kebun, Subang Jaya, Selangor
Norhailee: 0122472808 Bayan Lepas, Pulau Pinang
Putri : 0175376880, Alam Damai, Cheras KL
Rahmah : 0168291949, Kajang, Selangor
Elina : 0193879882, Denai Alam, Shah Alam Selangor
Aida : 0132303177, Batu Caves Selangor
Umaimah : 0127729864, Subang Bestari, Selangor
Noriyah : 0135091168, Permatang Pauh, Pulau Pinang
Iza : 011-27401187, Bercham Ipoh, Perak
Khatijah : 0133871496, Mutiara Gombak, Selangor
Norzie : 0166603744, Lembah Pantai Kuala Lumpur
Naim : 0132784757, Mersing Johor
Zul : 0126639488, Puncak Saujana, Kajang Selangor
Faridah : 0123700290, Saujaa Utama, Sungai Buloh, Selangor



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *