Elderberry gummies

Akhirnya, terlahirlah gummies yang terbaik terulung telah dihasilkan untuk anak-anak kita. Hero Kiddo Gummies Elderberry – Vitamin comel bentuk beruang yang bebas gula, bebas gluten, bebas soya yang kaya dengan Elderberry.

Produk baharu Shaklee bakal diperkenalkan pada pertengahan September, khusus untuk kanak-kanak, Hero Kiddo Gummies!

Hero Kiddo Gummies Elderberry

Elderberry sudah sejak lama digunakan dalam perubatan tradisional. Buah berwarna biru kehitaman ini mengandung banyak nutrisi dengan memberi banyak manfaat, mulai dari mengatasi selsema hingga menyihatkan jantung.

Buah elderberry adalah buah yang berasal dari pohon jenis Sambucus. Setidaknya ada 30 jenis pohon elderberry yang tersebar di seluruh dunia. Salah satu jenis yang paling umum adalah pohon Sambucus nigra asal Eropah dan Amerika yang menghasilkan black elderberry (elderberry hitam). 

ini memiliki ukuran kecil dengan aroma lembut yang khas. Rasanya cukup asam dan biasanya harus dimasak terlebih dahulu sebelum dimakan. Elderberry kebiasaannya diolah menjadi bahan untuk supplemen dan teh.  

Buah Elderberry

Kami lah Hero Kiddo

Pengenalan

Mesti superhero kecil anda meminta lebih banyak lagi! Shakleekids ™ Super Immunity merupakan gabungan nutrien yang hebat ke dalam gummy berbentuk beruang berperisa ceri semulajadi yang sedap. Gummies ini akan disukai anak-anak anda. Menyokong sistem imun anak-anak sehingga mereka bersedia menyelamatkan dunia setiap hari! Ibu ayah pasti mencari vitamin hebat untuk anak-anak kan?

KEISTIMEWAAN HERO KIDDO

Keistimewaan Shaklee Hero Kiddo Gummies Elderberry

  • Diformulasikan untuk kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas
  • Memberi sokongan sistem imun
  • Dikemaskan dengan ekstrak vitamin C, vitamin D, zink & elderberry
  • Gummies berperisa ceri semulajadi yang lazat dalam bentuk beruang yang sejuk
  • Mesra gigi †
  • Bebas gula, bukan GMO, bebas gluten, bebas soya, vegan
  • Tidak ada perisa, pemanis, atau pengawet buatan
  • Sifar Sirap jagung. Dibuat dengan pektin.
Vitamin yang anak-anak suka

3 Ciri-ciri Khas Hero Kiddo

Ciri-ciri yang terdapat pada Hero Kiddo membuatkan anak-anak anda menjadi sihat keseluruhan badan. Dari hujung rambut sehinggalah hujung kaki. Semuanya ciri-ciri mampu membantu untuk menguatkan kekebalan tubuh untuk anak-anak melawan penyakit.

1. Membekalkan Nutrien Penyokong Kekebalan Kritikal *

Mengandungi gabungan kuat nutrien yang menyokong kekebalan tubuh, termasuk zink dan vitamin C dan D

2. Menyokong Sistem Imun yang Sihat *

Menyampaikan antioksidan dan nutrien yang terbukti menyokong fungsi imun yang sihat

3. Melindungi dengan Bahan Ramuan Gigi *

Manis secara semula jadi dengan eritritol dan xylitol, yang tidak mendorong kerosakan gigi

Hero Kiddo Gummies Elderberry
Bahan ramuan untuk menghasilkan Hero Kiddo

Ramuan Utama Hero Kiddo

1. Elderberry

Elderberry diambil dari buah elderberry hitam tua yang matang, pokok renek tinggi yang berasal dari Eropah. Elderberry kaya dengan antioksidan yang menyokong kekebalan tubuh.

2. Vitamin C

Vitamin C adalah vitamin penting. Buah-buahan dan sayur-sayuran, termasuk ceri, jeruk, limau gedang, kiwi, dan lada merah manis, adalah sumber yang sangat baik.

3. Vitamin D

Vitamin D adalah vitamin larut lemak yang penting. Tubuh kita menghasilkan vitamin D apabila kulit kita terdedah kepada cahaya matahari langsung.

Vitamin D juga terdapat secara semula jadi dalam beberapa makanan. Beberapa cendawan dan ikan berlemak seperti salmon, tuna, dan makarel adalah sumber vitamin D. Vitamin D juga ditambahkan ke makanan, termasuk bijirin sarapan pagi dan beberapa jus oren, yogurt, marjerin, dan minuman soya.

4. Zinc

Zink adalah mineral penting yang terdapat dalam pelbagai makanan. Daging merah tanpa lemak, ayam, makanan laut, dan bijirin sarapan pagi yang baik adalah sumber yang sangat baik.

Kandungan Hero Kiddo yang membantu untuk menguatkan daya ketahanan badan. Kaya anti-oksidan untuk melindungi dan menguatkan kekuatan imunisasi badan.

Hero Kiddo Gummies Elderberry
Kandungan yang membantu untuk menguatkan daya ketahanan badan

Tahu tak yang Hero Kiddo juga oleh diamalkan orang dewasa?

Hero Kiddo Gummies bukan sahaja untuk kanak-kanak, orang dewasa juga boleh menikmati nya. Hero Kiddo yang mengandungi antioksidan mampu menguatkan kekebalan tubuh badan juga boleh dinikmati warga emas, perokok yang ingin hilangkan ketagihan rokok, mereka yang tidak gemar menelan vitamin berbentuk pil/tablet juga ibu mengandung.

Perbandingan Hero Kiddo dengan vitamin di pasaran

Elderberry boleh bantu halang virus pada badan kita. Maksudnya macam ni. Kalau virus masuk badan pun, virus ni tidak dapat duplicate dan membiak. Sebab itu Shaklee fokus untuk Elderberry. Kalau kena infection pun tak seteruk bila badan kita dah ambil Elderberry. Dengan mengamalkan Hero Kiddo ia sangat membantu melindungi anak-anak dan juga dewasa dari virus.

Perbandingan Hero Kiddo dengan vitamin lain di pasaran

Solusi lengkap untuk anak-anak

Tumbesaran yang sihat dengan daya ketahanan badan yang kuat adalah impian semua ibu ayah. Ibu ayah sudah pasti mahukan anak-anak yang dilengkapi dengan kesihatan yang baik. Justeru itu, dicadangkan anak-anak dilengkapi dengan cadangan nutrisi berikut :

1. VitaLea for Children
– multivitamin baik sebagai asas yang mengandungi kesemua nutrisi yang diperlukan bagi mengoptimakan kesihatan dan tumbesaran anak-anak.
– Berbentuk tablet yang mempunyai perisa anggur

2. Mealshakes
– protein bagus yang membantu tumbesaran dan perkembangan anak-anak. Kaya dengan Zinc dan fiber. Serbuk yang berperisa vanilla seakan sedang menikmati ais krim.

3. Hero Kiddo Gummies
– Menguatkan imunisasi badan yang diperkaya dengan Vitamin D, Zinc, Vitamin C dan Elderberry. Rupa bentuk beruang yang menarik. Merupakan gummies yang tidak mengandungi gula dan pewarna tambahan. Enak dikunyah dan berperisa ceri.

Apa yang anak-anak perlukan? Penyelesaian bagi nutrisi anak-anak

Bagaimana Nak Memiliki Hero Kiddo Gummies Elderberry?

Sila hubungi 01137007328 atau klik link berikut 

Klik sini untuk memiliki Hero Kiddo Gummies Elderberry

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau nak menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda turut sama berjaya.

Klik sini untuk tahu Bisnes Dropship Mudah

Klik sini untuk tahu Kolesterol Tinggi

Cari pengedar yang berhampiran dengan anda :

Salwa : 0196653265 Batang Kali, Selangor
Suraya : 0195718286 Ipoh, Perak
Rohasliza : 0125075388 Sitiawan, Perak
Masyita: 0192695713 Wangsa Maju, Kuala Lumpur
Emi : 0147312242 Rawang/Kuala Selangor/Sungai Buloh
Saliza Binti Ali: 0107702184 Kg Bendahara, Johor Bahru
Nina: 0167131573, Port Dickson, Negeri Sembilan
Gee : 0132898894 Jalan Kebun / Subang Jaya
Norhailee: 0122472808 Bayan Lepas, Pulau Pinang
Putri : 0175376880, Alam Damai, Cheras KL

Your trusted Shaklee Independent Distributor
Shaklee Business Leader

Tun Azah SID 1166512
No tel: 01137007328

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *